måndag 18 juli 2011

Ännu en härlig helg!!

I fre så jobbade jag till 14 och sen åkte jag ut till Mickes hus och gosade, lekte och pussade på Livia.
För vid kl 17 så begav dom sig ner till Småland, till Livias farmors stuga *saknar mitt hjärta*
Jag drog hem, gjorde mig klar och gick hem till Ante där jag, han, Anna och Mange festade lite och sen åkte vi in till CP.
Vi skulle sen vidare, men Ante kom inte in nånstans så jag och Anna gick till Sibylla och åt istället, skulle ändå bli en lugn kväll för mig så jag inte va bakis på lördagen, så det gjorde mig inte så mkt att han inte kom in nånstans =)
I lör så mötte jag upp Linda och Milo på en promenad, _ ringde oxå :-P
Sen drog jag hem och käka lite, slappade och gjorde mig sen klar för att dra till Trosa, på Trosayran med Annika!
Vi käkade först på Fyren och sen gick vi och mötte upp en killpolare J och hans polare.
Vi satt vid båtarna och drack och snackade, sen gick jag och Annika in till själva "området" där scenen och öltältet va.
J och hans polare skulle komma in sen, men de fick tydligen inte komma in.
Jag och Annika mötte upp en annan av mina killpolare Tomas, som jag inte träffat på år och dar.
Sprang även på _, som jag inte trodde skulle till Trosa, men dök upp ändå, kul!!!!
Vi stod på dansgolvet och lyssnade på musik när jag får ett mess från _, där det står, "Kom och pussas då"
Och SJÄLVKLART gjorde jag det ;-)
Vi stod och mös lite, lyssnade på musik, dansade och snackade, riktigt kul och mysigt!
När de stängde så åkte vi alla hem, Annika gick av vid macken, där han som kört oss till Trosa, kom och hämtade henne.
_ och jag gick hem till mig och jag somnade i hans armar, nära, nära låg vi och det va så sjuk jävla mysigt.
Va ju tusen år sen jag fick somna i någons famn, så tryggt och så jävla gosigt!!
Måste faan skaffa mig en pojkvän snart, för så där vill jag ha det VARJE kväll ;-))
I sön kom Matte och hämtade mig på macken kl 13 och vi åkte och hämtade Sandra i Salem och sen drog vi till Gävle och såg våra svart-gula karlar krossa Gävle med 3-0!! =)
Kom hem runt kl 22 och gick och la mig DIREKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar