måndag 4 juli 2011

Trevlig dag och oväntat intresse

Idag tog vi en promenad till dagis och hämtade Livias alla kläder, eftersom hon nu har 5 veckors semester.
På hemvägen så stannade vi till någon timme hos Sofie på Jackpot där det röjdes i butiken (á la Livia), pratades och fikades.
Efter det gick vi till farmor och Göran och tog en fika, pappa var där oxå.
Runt kl 12:30 gick vi hem och Livis somnade direkt, i vagnen, så hon fick sova vidare på tomten.
Gisela m. dotter kom hit och hämtade Lizzy, skönt att bli av med henne om jag ska va ärlig.
Bara att inse att jag inte är en kattmänniska längre, va det när jag va liten.
Men efter att ha haft hund i så många år, så får jag inget utbyte av en katt...
Jag passade på att städa lite tills Livia vaknade, när hon piggnat på sig lite så åt vi middag och åkte sen till Maxi och storhandlade.
När vi kom hem så blev det lite godis och ostbågar i soffan, till Pippi (är det semester så är det).
Nu har hon sovit i ca 2 ½ timme och jag sitter fastklistrad på fejjan, för hrmf, "ovanlighetens skull" :-P
Fick reda på lite saker nu på kvällen som gjorde mig mkt smickrad och glad.
Hade anat ett litet intresse, för någon månad sen (då det va alkohol inblandad) men hade ingen aning om att det var så här...
Men det stärkte självförtroende och fick mig att må bättre, och det är ju aldrig fel :-P
Nä, nu ska jag återgå till fb igen.
Vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar