söndag 24 juli 2011

Äntligen är hon hemma igen

Mitt hjärta är äntligen hemma igen!!
Hon kom från Småland runt kl 14 idag, SOM jag längtat efter henne!!
Linda och Milo kom hit och vi fyra tog en promenix, åt glass, lekte i lekparken och hemma hos oss.
Sen fyllde jag även i för Linda, allt hon missat när hon varit på semester, och det var ju mkt kan jag säga :-P
Som vi brukar säga, va skulle hon ha för kul om inte jag fanns, alla intriger och go´bitar jag bjuder på.
Som jag trasslar till det och allt som händer, hahaha, jag är hennes eget lilla "Melrose Place"  :-D
De gick hem runt kl 17 och då va det gos och bus i soffan som gällde för mig och hjärtat
Sååå skönt att du är hemma igen gumman <3

1 kommentar:

  1. Haha ja MINST sagt. Jag älskar det! =)
    Tack för idag kära ni. <3

    SvaraRadera