tisdag 12 juli 2011

Saknar mitt hjärta, jobb och hugg i ryggen

I lör så gick vi en promenad med Linda och Milo och sen åkte vi ner till mamma och syrrorna
Vi lekte, solade, åt gott och bara hade det trevligt.
Mormor kom dit oxå och hälsade på =)
I söndags så följde jag och Livia med mamma och hennes kompis till Stallarholmen på auktion
Vi va väl där ca 1½ timme innan vi gav upp (jag och Livia) och åkte hem.
Vi mötte åter upp Linda och Milo och tog en promenad, och sen gick vi hem till oss och lekte på tomten
Barnen busade med Linda ute, medans jag gick in och passade på att packa lite
Jag bröt ihop totalt och bara grät, tanken att inte ha Livia hemma på 14 dagar ger mig panik!!!!
(Hon ska va med sin far i 2 veckor, på semester, men eftersom dom bara ska va i Småland v 29 så ska jag åka ut och pussa på henne imorgon efter jobbet, och även på fredag efter jobbet, innan de åker till stugan på fre kväll)
Så igår jobbade jag 6:30-14:30 och sen åkte jag hem och tog det lugnt.
På kvällen drog jag, mamma och syrrorna till Råsunda, helvetes jävlar vilken underbar match.
AIK krossade Halmstad med 4-0 och dom spelade RIKTIGT bra och rolig fotboll =)
Jag kom hem runt kl 22 och strax därefter fick jag besök
Först va vi tre, som satt och snackade och tog några öl, sen blev vi två... :-P
Idag jobbade jag 9-17, kom hem runt kl 18, pisstrött.
Har blivit huggen i ryggen REJÄLT, någon har mailat min nya chef på fsk...
Vi har nu rett ut detta, men jag är fortfarande JÄVLIGT nyfiken och besviken på denne någon.
VEM faan kan vilja mig så illa, inte är det en VÄN iaf... mer vill jag inte skriva här...
Jaja, nu ska jag ringa min vän och prata lite skit, hade missat ett samtal från henne förut.
Ha en bra kväll allihop!

1 kommentar: