onsdag 31 augusti 2011

Livia uppskattade INTE att diskmaskinen försvann

Dagens outfit

Soffmys innan dagis

Redo att åka
Idag stängde jag på jobbet, så jag va hemma runt kl 17
Micke (som hämtat Livia) satt med henne ute i lekparken och väntade på mig
När jag kom hem så gick jag och Livia ut på baksidan och hon åt pannkaka vid sitt lilla bord på tomten och Micke "packa ihop" diskmaskinen och tog med sig den (eftersom det va hans)
Livis och jag gick in när han åkt, och när hon ser hålet, där diskmaskinen stått bli hon ledsen
Jag förklarar att pappa tagit med sig den hem till huset, eftersom det va hans, men hon säger bara "Nej nej, titta där, nej"
Hon uppskattade inte att vi blev av med den, inte jag heller, men får väl hitta oss en egen
När hon "klagat" klart så hoppade vi in i ett bad och sen satte vi oss och kollade lite på Bompa och gosade massor, innan det va dax för Lilla Gos att gå och sussa
Vi låg och kramades, som vanligt, i ca 45 minuter innan hon somnade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar