onsdag 10 augusti 2011

Underbara liv!

Den här veckan har gått sjukt snabbt!
Kanske är det för att det är så otroligt slappt på jobbet, och jag slutar relativt tidigt och kvällarna med Livia är så mysiga, ja så är det säkert.
Livet är bra jävla underbart faktiskt!
Jag har världens bästa och underbaraste dotter, världens finaste familj och släkt, en lägenhet jag trivs sjukt bra i, fantastiska vänner och ett skitbra jobb =)
Igår efter att barnen varit på fsk 9-11 så drog jag och mina kollegor til IKEA och handlade lite som vi behövde, och jag passade på att köpa hem lite saker oxå.
Åkte och hämtade Livia runt kl 15:15 och sen åkte vi hem.
Vi lekte i lekparken innan det va dax att käka middag och sova.
Idag åt barnen med oss och gick hem efter lunch (vi har invänjning fortfarande) och sen jobbade vi med att fixa ordning lite i rummen.
Hämtade Livia runt kl 15:30, vi åkte hem till oss och Wilton och Terese kom och hälsade på =)
Det va mkt trevligt, alldeles för länge sen vi sågs!!!
Livis sover och jag ska ta det lugnt, glo på tv och slappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar