torsdag 18 augusti 2011

Nåt är inte som det ska med kroppen!

Ons: Åkte och hämtade Livis på fsk och så bar det av ner till min lilla mormor på fika
Hon blev jätteglad när vi kom och hälsade på, man känner sig alltid lika välkommen =)
Eftersom hon skulle iväg på kvällen så åkte vi hem runt kl 17:30, Livis va jättetrött, men lyckades hålla sig vaken hela vägen från Åkers.
Väl hemma mötte vi upp Linda och Milo för en långpromenad.
Livis va nära att somna hela tiden i början, men sen blev hon pigg och låg och pratade, sjöng, låtsades prata i telefon ("Aa, heeej, okej, mmm, aa, ja, oki osv) i vagnen, och somnade inte förens vi låg i sängen, hemma, i ca 1 timme...
Envisa lillbus <3
Idag, tors så hämtade jag Livis runt samma tid som igår (14:45)
Vi åkte hem, hämtade vagnen och gick till affären och köpte varsin glass.
Sen hem till gården där vi lekte i sandlådan, i klätterställningen och gungade.
Livis farmor kom förbi och busade med henne oxå.
Jag gick in, satte på kaffe och sätter mig ner i hallen och öppna posten på golvet.
När jag är klar och ska resa mig så hoppar mitt knä ur led, men hoppar tillbaka direkt igen.
SATAN i gatan, mina vänner, va ont det gjorde!!!!!!!!!!!
Kunde inte röra det, kom inte upp från golvet, kunde inte andas och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Efter mkt om och men så kom jag upp, men kunde inte stödja på benet...
Timmar senare så värker det fortfarande, men jag kan iaf gå.
Micke kom förbi och busade med dotra oxå, och han va så snäll och hjälpte mig tömmar diskmaskinen, duscha Livis mm, TACK!!!
Måste kontakta kiropraktor eller sjukgymnast och gå till botten med va som händer med min kropp, nåt är inte som det ska...
Axlar hoppar ur led, knät, armbågar, ryggen och höfter låser sig mm mm...
Och NEJ, det är inte bara för att jag börjar bli gammal, så det så!!! =)

1 kommentar:

  1. När jag bloggar via luren så publeceras det tydligen ca två timma senare. Han var ju inte vaken efter 12. Men han var vaken fram till straxt innan halv 11. =/

    Hoppas du får reda på vad det är för fel på din kropp. Kram

    SvaraRadera