måndag 15 augusti 2011

Uppdatering

Efter jobbet i tors mötte vi upp Linda och Milo, tog en promenad, lekte i lekparken och åt på grillen här.
Efter vi käkat får jag ett intressant samtal, bubblar lite och sen går vi hem.
Fre: Ute på Terassen med en gammal jobbarkompis.
På kvällen flippade hennes gubbe av någon konstig anledning och hon försökte gå emellan.
Han sulade i vägen henne så hon flög, och då flippade jag ur på honom.
Han tog tag i mig och kastade även mig åt helvete, och så där höll det på ett tag.
Senare, när han samlat sig så försökte han be om ursäkt, men han förlorade ALL min respekt när han betedde sig så, "Ursäkten godtas inte och du kan fara år helvete"
En vuxen karl på 40+ ska faan veta bättre!!
Lör: Bakis som få och ont i skallen, låg på soffan, slappade.
Sen runt kl 15 kände jag att jag behövde luft, mötte upp Linda, fick lite alvedon och sen tog vi en promenix.
Efter ett tag började bakfyllan släppa lite och vi gick och åt på Rhodos, efter det gick vi hem till Linda, hämtade lite kläder och gick sen hem hit.
Vi snackade, lyssnade på musik, gjorde oss klara och drack lite (men det gick seeegt för oss båda kan jag lova)
Vi tog 19-bussen till Tälje, mötte upp Jennie i Västergård och så drog vi på fest.
Runt kl 22:20 gick vi upp till Berget och svängde våra lurviga lite.
Kl 01 fick jag och Linda skjuts hem och Jennie blev kvar med de resterande från festen.
Söndag, vaknade med ångest, fråga mig inte varför, men så va det iaf.
Va inte bakis alls eftersom jag inte va onykter igår
Slappade ändå på soffan, gick och handlade en svägn och så slappade jag fram tills Livia kom från Micke kl 17.
Idag måndag va det jobb och dagis på schemat igen.
Efter jag hämtat min sessa så lekte vi lite i sandlådan och gungade lite, innan vi gick in och hjälptes åt att laga en matpaj till middag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar