tisdag 23 augusti 2011

Kommer inte på nån bra rubrik

I lör va jag och fikade hos Johan och sen åkte jag och Annika uppe i Sthlm och lyssnade på "The Voice"-festivalen samtidigt som vi åt gott och drack öl på en närliggande restaurang.
Sen fortsatte vi vidare till en annan krog, på stureplan, men sen tog iv tåget tillbaka till Tälje och avslutade vår kväll på Cp och Croc´s.
Snälla Johan kom och hämtade mig sen och körde hem mig, och när jag kom hem så satt några av grannarna kvar sen kräftskivan, så jag satte mig och tog nån öl med dom, innan jag gick hem och nanna kudden.
I sön kom Livis hem och Micke stannade kvar och åt varma mackor med katarellstuvning med oss.
Igår pajjade tvättmaskinen, FUCK!!!
Idag lämnade jag Livis på fsk, men ångrade mig och åtkte och hämtade henne typ direkt, eftersom de troligtvis går svinkoppor på hennes avd...
Micke kom hit efter nån timme och jag åkte och jobbade.
När jag sen slutat jobba så hade jag och Livis tvättstuga (hon tyckte det va jätteskoj att få hjälpa till att lägga den blöta tvätten i torktumlaren) =) vi tog även en promenad och så va vi ute i lekparken och spelade fotboll och gungade
Det andra som hänt idag tänker jag inte skriva nåt om, för jag orkar inte bry mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar