måndag 29 augusti 2011

Dags att uppdatera

Parken Zoo

Film under disken, och glass =)

Idag fick hon sitt första paraply, av Gudis, och som tur va så regnade det när vi skulle gå till bilen :-D
Lite uppdatering:
Ons-fre vabbade mamma (trodde det va en svinkoppa Livia hade i mungipan, eftersom det gick svinkoppor på hennes avd, men det va bara ett förkylningsmunsår), så när jag kom hem från jobbet i ons så följde vi med henne hem.
Natten mellan ons-tors så hade Livia hög feber, men den höll bara i sig över natten, sen hade hon lite på torsdagen och sen försvann den.
I fre så fixade jag håret, blev brunett och klippte mnig till page igen, blev skitnöjd :-P Och sen hade vi myskväll i Åkers.
På lördagen så åkte vi till mammas gamla kompis i Vagnhärad och firade hans 60-årsdag.
Vi va där i några timmar och sen åkte vi och hämtade mormor och så åkte vi hem till mamma och syrrorna och hade minikräftskiva och åt kräftor och rökta räkor med aioli :-P
I söndags åkte jag, Livia, mamma och syrrorna till Parken Zoo och kollade på alla djuren.
På vägen hem köpte vi med oss pizza som vi åt medans vi glodde på AIK-Syrianska
Emma följde sen med oss hem, på kvällen, eftersom hon börjar sent i sin skola i Tälje, och bussarna passar inte från Åkers =)
Imorse när jag väckte Livia och frågade "Ska vi gå upp och göra oss klara och åka till dagis?"
så fick jag till svar: "Nej, sova!!" hahaha sötnosen
Och sen när vi gick ut genom ytterdörren sa hon: "Hej då dörren, syns en annan dag" :-P
Mammas lilla prinsessa som börjar bli så stor så stor <3
Idag när jag hämtade henne så sa fröken att Livis cyklat in i grinden.
Det enda hon hade sagt va "AJ!!" sen va det bra, men fröknarna hade ändå lagt is på och kylt ner.
Fröken sa även att de funderat på att ringa mig och bara tala om va som hänt, men det va nog bra att de inte gjorde det för då hade jag nog fått en hjärtattack :-S
Vi gick till "gudis" på Jackpot efter dagis och Agnes och Livia kollade på film och åt glass under disken och jag och Sofie pratade, hade mkt att ta igen kan jag lova =)
Sen åkte vi hem och mötte upp Emma, som kom för att hämta upp sin väska, hon va hos oss en stund innan hennes pappa hämtade upp henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar