måndag 19 december 2011

Helgen som va

Livis tyckte det blev finast med många kulor på samma gren =)

Alla hjälptes vi åt

Hedersuppdraget ;)

Pausmys

Rampen underlättade
Helgen var som vanligt skithärlig och helt perfekt!
Fredagen började med att jag hämtade min Sessa på fsk och åkte hem.
Efter ca 1 tim kom min kärlek och Giz, vi åt, glodde på "Svenska hjältar-galan", gosade i soffan, klädde granen och ställde fram tomtarna.
Sessan gav upp runt kl 21 och jag och kärleken fortsatte soffmyset och tv-tittandet.
Lördagen började med en slapp och härlig morgon, kl 12 bokade vi bana i Bollhallen och åkte dit och bowlade.
Livis ville först inte knuffa klotet, men sen när vi fick rampen så tyckte hon det va riktigt skoj =)
Va länge sen en annan bowlade, många många år, men det är konstigt att man inte gör det oftare eftersom det är så sjukt jävla skoj!
Lär dock inte gå så lång tid tills nästa gång eftersom både jag, Kenth och Livis tycker det är riktigt kul!
På kvällen tog vi en promenad till Ica, annars va vi bara hemma, såg på tv/film, lekte, mös och tog det lugnt.
I går, söndag, åkte vi ner till Åkers och fikade hos lilla mormor.
Hon blir alltid så glad när man kommer på besök, och hon tyckte det va jätteskoj att få träffa Kenth.
Kan ju lova er att han gick hem hos henne till 100 % :-)
Efter fikat så bar det av hem, sen va det soffslapp och kramar som gällde fram tills på kvällen.
Kärleken och Gizmo åkte hem till sig runt kl 17:30 och sen gjorde jag och Livia kväller.
Idag hämtade jag Livis kl 13 så fick hon följa med mig till jobbet.
Som tur va så gick barnen hem relativt tidigt, så vi kom hem skapligt.
Nu ska jag mysa med mitt lilla hjärta innan hon ska sussa!
Kram på er alla där ute, som jag tycker om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar