onsdag 30 november 2011

Barndomsvän, karatefylla och en massa kärlek

Tur att vi är lika bruna alla tre ;-)
<3


I fre efter jobbet så åkte jag hem till Kenth och va hundvakt åt Gizmo medans han va på kryssning.
Angie, som jag inte festat med på evigheter kom dit, och vi pratade gamla minnen, drack och lyssnade på musik.
Såå otroligt trevligt å kul att äntligen få träffa min kära gamla vän igen!!!!
Senare på kvällen kom även Annika förbi och "joinade" oss, mkt trevligt!!!
Vi begav oss till Croc´s in, där det bjöds på liveband och trevliga människor.
Träffade b,la en gammal svärmor, svärfar, svåger och svägerska sen långt tillbaka i tiden, närmare bestämt tillhörande min första pojkvän.
Det va väldigt trevligt och skoj att möta dom efter så länge!
På lördagen vaknade jag upp, fortfarande onykter, eftersom jag hade lyckats dra på mig en karatefylla...
Det va inte alls meningen att det skulle bli så mkt dricka, men kvällen va så rolig och drickat va så gott, så ja, va ska jag säga...
När Angie hade vaknat till, ätit frukost och begett sig hem igen, så drog jag och Gizmo iväg på en 1-timmespromenix runt Scaniasjön
Jag behövdes det kan jag säga, men va fortfarande inte helt nykter när jag kom hem :-S
Min darling kom hem runt kl 16 och innan dess hade jag hunnit bege mig ner på stan och handla lite mat osv.
Kvällen bestod av en massa soffmys, hemmagjord pizza, ännu mer onyttigheter och film.
Söndagen fortsatte i lördagens anda, iaf på kvällen, men på dagen så åkte och handlade lite på Maxi och Rusta, plus att vi drog hem till mig och gjorde adventsfint.
Jag blev kvar hos bejb ända till mån, då Livia sov kvar hos Micke eftersom jag stängde på måndagen.
Efter stängningen åkte jag och hämtade hem mitt hjärta igen, Micke bjöd på middag och vi stannade kvar till det va sovdax för Livia, även om hon inte somnade i bilen på vägen hem.
I tis kom Kenth och Gizmo hit och åt middag med oss, och stannade över natten =)
Idag på morgonen, när jag bytte blöja på Livia så sa jag: "Va mkt kiss det va i den här, JIIIISSES!!!"
Då tittar Livia på mig, ler och säger: "Mamma, det betyder herregud"
Jag bara gapa, hur faan kunde hon veta det, hahahaha, underbara unge, SOM jag älskar dig!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar