torsdag 24 november 2011

En underbar helg väntar!

Ånga har sagt till mig, genom åren, att jag ahr blåa ögon, jag har nekat.
Och mer bevis än så här kan man ju inte visa, Livia har tokblå, jag har GRÖÖÖNA =)
Igår hämtade Livias farmor henne från fsk och så åkte dom hem till henne, där även Micke va.
Hon stannade över natten, och jag, som jobbade till kl 17, åkte efter jobbet och besiktade bilen.
Senil som man är så hade jag glömt bort det, men som tur va så har jag en pojkvän med huvudet på rätt ställe
Han påminde mig i luren, när jag va på väg hem till honom
Efter besiktningen, som "Skrället" klarade bra, så åkte jag hem till K.
Vi åkte och handlade och sen spenderades kvällen på soffan, kollandes på film, innan det var dax att sova.
Idag jobbade jag oxå till kl 17, men jag åkte och hämtade Livia kl 14 från hennes fsk, så fick hon haka på mig till jobbet.
En pappa tyckte Livia såg "mkt äldre" ut och även att hon va "tidig" (med snack osv) och en mamma tyckte hon "verkade så mkt större", både till sättet och på längden" än hennes dotter, som är 2 månader yngre än Livia.
Hon är ju väldigt tidig Livia, både när det kommer till det motoriska, pratet och att förstå =)
Efter det sista barnet gått hem så åkte vi hem och åt plättar, sen blev det lelle och soffhäng, till Pippi på de sju haven, och snart är det dax för Doti att sova.
Det lilla hjärtat drar till sin far imorgon och det stora hjärtat drar på kryssning.
Jag ska va i hans lght och hålla Gizmo sällskap.
Min bästa Angie kommer in till oss imorgon, vi ska förfesta och sen gå ut och göra en osäker stad, ännu mer osäker ;-)
Ska bli kul som faan, vi som inte setts på flera månader, och inte festat tillsammans på flera år :-O
Längtar som faan!!!
Hela helgen kommer bli kanon, jag känner det på mig :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar