torsdag 3 november 2011

Riktigt lycklig!!!

Helgen som va var helt underbar, helt klart den bästa barnfria helgen någonsin!!
Först jobbade jag till kl 17, sen åkte jag hem och packade och duschade och sen mötte jag upp K vid Coop och vi handlade både mat och alkohol.
Efter det drog vi hem till honom och lagade mat, åt, drack lite öl, pratade, gosade och tittade på film
När lördagen kom så drog vi ut i skogen i Åkers och plockade svamp och tog en promenad sen bytta vi däck på hans bil
När vi kom hem till K så rensade vi svamp och gjorde sen varma mackor med kantarellstuvning.
Vi käkade, glodde på tv, mös och sen gjorde vi oss klara.
Linda kom förbi, och sen två polare till K
Vi förgrundade lite, lyssnade på musik och snackade skit och sen gick vi upp till Berget och festade vidare.
Jag och Linda dansade nästan hela kvällen, med undantag när vi satt och pratade vid bordet och jag passade på att pussas lite med K.
Söndagen bestod av soffläge, vi glodde på film, mös och åkte och köpte pizza.
Runt kl 17 hämtade jag Livia hos Micke och Annette och vi åkte hem.
Berättade för M att jag nu är tillsammans med K, han tog det väl så där...
Men vi har lovat varandra att säga till när vi träffat nån, så jag kände att det va lika bra.
Jag är så sjukt glad och mår sjukt jävla bra med K!!! =)
Veckan har bestått av jobb och mys med dotra.
Sov hos K natten mellan mån och tis då Livia va med sin farmor eftersom hennes dagis va stängt mån och tis (i tis va hon med mig på jobbet hela dagen)
Det va jätteskoj, trodde hon bara skulle hänga på mig och bli sotis när jag va med de andra barnen, men så va inte fallet =)
Klart hon blev lite sotis ibland, men inte så farligt alls!
Nu ligger dotra här bredvid och tittar på Bompa och ska snart sova.
Kram till er

2 kommentarer:

  1. Livis blir inte avvis heller;-) Hon är bara smart, ser till att mammsen faller för ögonen som gör så att hon får det hon vill i framtiden, fniss. Go Livia go girl! Jag håller på dig & när mamma blir snålis kommer du och skvallrar så fixar vi till det, huhahaaa!
    Härligt liv du har Maria!!!
    Kram

    SvaraRadera