måndag 14 november 2011

Myshelg och pannkaksmiddag

Helgen spenderades hemma hos mitt ena hjärta, då mitt andra hjärta va hemma hos sin far.
Jag och K spenderade en stor del av helgen med att bara ligga och slappa i soffan och se film, riktigt mysigt!
Lite alkoholintag på Crocs blev det oxå, plus promenad med fina voffen och självklart god mat.
En riktigt härlig helg kan jag lova!!
Det va meningen att vi skulle åka och bowla en av dagarna, men latheten tog över och vi sket i det ;-)
Men jag som alltid har massor att göra uppskattade verkligen att bara "va", utan några måsten!

Som ni vet, mina vänner som varit med i några år, så har jag träffat många idioter till "karlar" i mitt liv (inte alla, men många) och det känns så sjukt underbart att man nu träffat en mogen, omtänksam, snäll och ärlig kille!
Inga varningsklockor som ringer och allt känns så himla härligt!
En kille som kan snacka, som vågar säga vad han känner och som verkar genomgod rakt igenom.
Har även släppt in K i Livias liv nu.
De har mötts en gång och det gick KANON!!!
Hon flirtade massor och det märktes att hon märkte att vi tyckte om varandra.
Hon tog min andra hand, när K höll i den ena, kollade hur han klappade min hand och gjorde likadant.
Jag satt mellan dom i soffan, och när jag reste mig för att hämta nåt så hoppade hon direkt nära honom och ville att han skulle läsa Pippibok =)
Detta värmde gott i mitt mammahjärta kan jag lova <3
Och vet ni mina vänner, jag är faan KÄR, det ni =)

Dagen idag spenderade som en vanlig måndag, till en början, på jobb och dagis
Efter att jag hämtat Livia så åkte vi hem och hämtade vagnen och så mötte vi Linda.
Vi tre gick tillsammans till Milos dagis och hämtade honom, efter det bar det av hem till dom för pannkaksmiddag och lek.
Sessan sover så gott sen ett tag tillbaka och jag sitter här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.
Blir nog en tidig sänggång för mig ikväll... tror jag iaf...
Ha en bra kväll alla!!

1 kommentar: