onsdag 5 oktober 2011

Trevligt sällskap och ny lur

Tisdag: Hämtade Livia på dagis och åkte hem.
Efter ett tag så kom mamma och Emma och hälsade på.
De hade även med sig mat, så vi åt tillsammans alla 4, MYS!!
Efter maten åkte jag upp till MediaMarkt och köpte mig en ny lur
Det va meningen att det skulle bli en Iphone 4, men blev ist en Galaxy S II.
Mkt lättare än Iphone, mer färger, större och bättre skärm, mkt bättre kamera mm mm.
Den har vunnit pris för världens bästa telefon och det säger väl ändå allt =)
Jag är asnöjd.
Mamma och Emma va hemma med Livia och när jag kom hem så hade mamma åkt hem, Livia sov och Emma satt i soffan och surfade.
Hon visade mig lite hur min lur funkade och sen gick jag och la mig
Idag efter jobbet så åkte jag in till Elgiganten och köpte mig en baksida till luren, för att skydda den lite bättre (har redan sån där skyddsfilm på toutchskärmen)
Livias farmor hade hämtat henne på dagis och åkt ut och hälsat på hos Micke, där de stannade och åt middag och busade.
Jag kom hem runt kl 17:30 och Livis kom hem ca 18:30.
Hon va supertrött så jag gjorde henne klar för natten och så gick vi in och nanna i sängen.
Hon somnade fort =)
Känns som om det blir en tidig kväll för mig oxå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar