onsdag 12 oktober 2011

Mån, tis och ons

I måndags efter jobbet så åkte jag och hämtade Livia och sen åkte vi direkt ut till Micke och hälsade på.
Han bjöd på middag och fika och Livia och han passade på att mysa och busa =)
Vi åkte hem runt kl 19, och min tanke va att hon skulle somna i bilen, men hon delade inte den tanken med mig :-P
Så när vi kom hem så la vi oss i hennes säng och gosade tills Livis somnade.
Igår efter jobbet och dagis så mötte vi upp Linda och Milo och vi tog en liten promenad och sen gick vi till New Mill grill och åt middag tillsammans.
Sen bar det av hem, där vi myste och kollade lite på Bompa innan det va dax för sessan att sussa
Dock somnade jag oxå, så 45 minuter av kvällen bara försvann...
Idag så hämtade Livis farmor henne från dagis och så åkte de ut till Micke i huset.
Jag hade möte med mina kollegor på jobbet, så jag slutade inte förens kl 18.
Livis kom hem kl 19 och då la vi oss i hennes säng, gosade och mös tills hon somnade.
Nu ska jag hoppa in i en dusch, hänga tvätt och slappa i soffan innan jag oxå ska krascha i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar