torsdag 20 oktober 2011

Ny cykel och trött tjej

Mkt har hänt sen sist, bra saker =)
Men jag avvaktar ett tag att skriva om det här, tar det en annan gång.
Igår till idag sov Livis hos sin pappa, så hon fick lite mys med honom och en ledig dag från tidig morgon och dagis.
Jag åkte ut efter jobbet och hämtade henne och sen bar det av hemåt för besök av bästa Linda och Milo.
Livis va dock så trött, och ALLA leksaker va bara hennes, så det va mest gråt på fröken när dom va här.
De stannade ungefär en timme och gick sen hem, och då gjorde jag klar Livis för natten.
Vi gick in och drack lelle i hennes säng och hon somnade ganska så snabbt efter det.
Jag köpte en trehjuling åt Livis på nätet, mamma och syrran va och hämtade den i Tälje och lämnade den här igår.
Självklart såg sessan den när vi precis kommit hem från Micke, så det va bara att klä på oss igen och bege oss ut på en cykeltur.
Vi cyklade och mötte Linda och Milo och jag blev riktigt imponerad av henne, för hon kunde både trampa och styra själv, även om det va lite tungt och jobbigt.
Hon börjar bli stor, min tös, det är inte alltid man hänger med i svängarna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar