torsdag 16 februari 2012

Skridskor, kalas och snart konsert

Både mormor å Livis ser ut att trivas =)

Sitta på målet va jättekul!
Helgen som va så va Giz å gubben hemma hos oss och mös.
På lör åkte jag och Livis och mötte mamma bygdegården och så fick Livis åka skridskor =)
Hon är så sjukt duktig, hon åker helt själv!
Helst vill hon hålla handen, men ser hon nåt hon vill till så glömmer hon bort att hon åker själv och så åker hon dit och hämtar det hon vill ha.
I början fick mamma inte släppa henne, men ju längre tid hon åkte, desto tuffar blev madame.
Efter turen så åkte vi hem, Livis somnade i bilen så jag åkte bort till Hökmossen och satte mig och surfade lite på luren, så Livia skulle få några miuters mer sömn.
På söndagen tog alla vi fyra en promenad i byn, på ca 1,5 timme, sen blev det god mat, mys och lek.
I tis jobbade jag till kl 17, så Micke hämtade busan på dagis och åkte hem till oss så länge.
När jag kom hem så drog han och sen kom Kenth, Giz, mamma, syrrorna, mormor och morbror med familj och så firade vi syster Emma som fyllde 17 år den dagen (på alla hjärtans dag)
Fullt ös och trevligt va det, en liten tös somnade ganska direkt när alla åkt (alla utom Kenth å Giz som sov kvar)
Idag, tors drog jag ut och sprang efter jobbet, åkte och hämtade Livia och så åkte vi upp till Linda och Milo.
Vi fyra tog en pulkapromenad till centrum och sen gick vi hem till Linda och Milo, till deras nya fina lght och där fikade vi, pratade och åt middag, samtidigt som barnen lekte och busade massor =)
Imorgon slutar jag kl 13, skönt som faan!!
Sen bär et av hem till gubben och sen ska vi åka upp till Globen och gå på Rammsteinkonsert :-P
Eg skulle jag gå med Jonas och Helena, men Helena blev sjuk så Kenth köpte hennes biljett.
Ska bli skitkul!!!!
Vi tar pendeln upp till Årstaberg, där vi möter Jonas, så åker vi bil resten och sen hela vägen hem, skönt som faan!
Ha en kul å härlig helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar