söndag 25 mars 2012

Träning, kärlek och olika däck

Veckan bestod som vanligt av jobb och träning
Och nu när det är sol och värme ute så blir allt så jävla mkt härligare!!
Lättare att klä på ungarna på jobbet, skönare att vara ute på jobbet och ljust och fint efter jag hämtat Livia, så vi kan va ute och leka innan middagen =)
I fre kom älsklingen och Gizmo hit, vi käkade lite snabbt och sen gick vi över till hans syster, vars son fyllde år, på fika, trevligt!
Lördagen började med att jag skulle till gymmet och köra ett bodypumppass, och när jag kommer till bilen så har jag punka...
En stor jävla spik sitter rakt in i däcket, TJOHO, bra början på dagen...
Med snabba steg begav jag mig mot gymmet och han precis i tid.
Trött och nytränad begav jag mig hem för frukost och gos.
Sen va det Kenths tur att träna, så när han drog ut och sprang så tog jag, Livia och Giz en promenix i värmen, på timme.
Efter promenixen lekte vi ute i lekparken i ca 1,5 timme, Stoffe kom förbi och gjorde oss sällskap oxå =)
På eftermiddagen lagade hjärtat en JÄTTEGOD middag, som han och jag avnjöt på kvällen.
Livia somnade på soffan kl 18:20, med handen i godisskålen och "Alvin och gänget" på tv, så hon hann aldrig smaka maten.
Efter mat och efterrätt så blev det soffmys och tv-tittande <3
Idag (söndag) skulle vi byta däck, men det satt som berget...
När hjärtat äntligen fick loss skiten så åkte vi ner till mamma för att sätta på sommarskorna på Åbäket.
Men självklart, efter att ha fått på en sommarsko så satt ju självklart bakdäcket oxå fast...
Så efter mkt svordommar och bankande så har jag nu ett sommardäck, två vinterdäck och ett reservdäck på min bil.
Ska till Bilisten efter jobbet imorgon, så får de sätta på alla sandalerna åt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar